[Java lista] JFreeChart hiba

Vig Balázs balazs.vig at dataexplorer.hu
2007. Dec. 12., Sze, 10:11:40 CET

Szia!

Pont az a lényeg, hogy nem volt közbülső tömb, hanem egyből a választ írta a program.
Most létrehoztam egy átmeneti byte tömböt, és abba dolgozom. Így viszont azt az üzenetet kapom, hogy:
Connection reset by peer.

Mi okozhat ilyent? Ki lehet ezt valahogy kerülni? Vagy meg kell tanulni együtt élni vele?

VigB