[Java lista] JFreeChart hiba

Vig Balázs balazs.vig at dataexplorer.hu
2007. Dec. 12., Sze, 11:58:41 CET

Én is valami hasonlóra tippeltem. Tehát elképzelhető, hogy az IE valami miatt úgy dönt, hogy megszakít egy letöltést? Pl, mert túl sok elem van az oldalon (sok kicsi kép) ? Vagy a szerver nem akar annyi szálat kiszolgálni, és egyet eldob?

Ezek elég bizarr elképzelések, és nagyon szomorú lennék, ha ilyen történhetne.

Vagy csak simán hiba a kapcsolatban? Ebben az esetben a szerver oldalon le kell nyelni ezt a hibát, a kliens doksiba meg be kell írni, hogy ha nem jön meg az adat, akkor nyomja meg a frissítés gombot.

Esetleg előfordulhat, hogy a hiba amiatt jön, mert a sok szinkronizáció miatt nem tudja az új kérés kiszolgálását megkezdeni, és nem vár tovább? Vagy simán csak a terhelés miatt nem tudja megadott időn belül kiszolgálni a klienst, ezért timeout miatt dobja a kapcsolatot?

De még új vagyok ezen a területen, van még mit tanulni :)

VigB