[Java lista] JTable oszlopszelesseg

Vig Balázs balazs.vig at dataexplorer.hu
2007. Dec. 19., Sze, 11:58:54 CET

Szia!

Nem túl elegáns megoldás, de én a Paint-ba raktam bele ezt a méretezést. Mondjuk ennek az is az oka volt, hogy az én táblázatom mindig kitölti a rendelkezésre álló helyet, vagy lelóg. De nincs félig kitöltött táblázat. Viszont ehhez meg tudni kell, hogy mekkora helyet kell kitölteni, és ez csak itt áll rendelkezésre.
Persze folyamatosan figyelni kell, hogy újra kell-e méretezni az oszlopokat.

Üdv:
VigB