[Java lista] progressBar + egyebek

Legéndi Richárd Olivér roante at freemail.hu
2007. Dec. 30., V, 18:45:52 CET

Szia!

Ez segíthet valamit:
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/uiswing/components/progress.html

Itt egy kisebb kód (sry, remélem tudod majd használni, két perc alatt
csaptam össze ;]):

import javax.swing.JFrame;
import javax.swing.JProgressBar;

public class PBarTest {

    private JProgressBar pbar;

    class Worker extends Thread {
        @Override
        public void run() {
            while ( pbar.getValue() < pbar.getMaximum() ){
                pbar.setValue( pbar.getValue() + 10 );
                try {
                    Thread.sleep( 1000 );
                } catch (InterruptedException e) {
                    e.printStackTrace();
                }
            }
        }
    }

    public PBarTest() {
        JFrame  frame = new JFrame();
        frame.setDefaultCloseOperation( JFrame.EXIT_ON_CLOSE );
        int min = 0, max = 100;
        pbar = new JProgressBar( min, max );
        frame.add( pbar );
        frame.pack();