[Java lista] hitelesités

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Feb. 1., Cs, 16:54:29 CET

Valóban jelszó van keystore-on az a 123456

de innen: keyStore.load(new FileInputStream(path),"123456".toCharArray());
nem megy tovább ennél a sornál dob exception-t!

itt meg ugye van jelszo

találtam a neten:
http://www.agentbob.info/agentbob/80.html

(mellékeltem is ha átment)

ez is ugyanezt az exceptiont dobja
viszont ez 2 fájlt is vár
1 certfile, 1 keyfile
ezt nem értem nekem 1 cert-em van
illetve meg lehet neki adni pass-t, alias-t, és keystorename-t

java.security.spec.InvalidKeySpecException:
java.security.InvalidKeyException: invalid key format
        at
sun.security.rsa.RSAKeyFactory.engineGeneratePrivate(RSAKeyFactory.java:175)

ez az exception

a kódban ennél a sornál dobja:
PrivateKey ff = kf.generatePrivate (keysp);

gondoltam nem rakom be az egészét forrást mert hosszú de ha kell szivesen
küldöm