[Java lista] tombok kulonbsege

Laszlo.Marai at nokia.com Laszlo.Marai at nokia.com
2007. Feb. 7., Sze, 15:09:54 CET

  Hali!

> Sajnos most egyéb okok miatt nem tudom a guglit igénybe venni.
> Adott 2db HashMap szeretném szintén 1 HashMap-ben tárolni az előző 2 különbségét.
> Valami kivonás művelet létezik ?

Egyesevel vegig kell menned az egyik map kulcsain, es kivenni oket a masik
map-bol (remove metodus).

> Ha nem ebben a tipusban, akkor esetleg másikban ? (Vector,Hashtable..)

Minden Collection leszarmazottban van removeAll, ami azt csinalja, amit fentebb
leirtam. Viszont a Vector eleg mas celokra valo, mint a Map. Melyik kell
neked egyaltalan?

> Előre is köszi, pls ne linket küldjetek mert most a webes elérésem egyéb
> okok miatt igencsak korlátozott.

JavaDoc? Ha legkozelebb lesz neted toltsd le a sun-tol (ahonnan a JDK-t is
szedted). Abban sokkal gyorsabban valaszt talalsz az ilyen egyszerubb kerdesekre.

  Ba'ly,
    Atleta