[Java lista] jar masolasa

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Feb. 8., Cs, 14:58:24 CET

Sziasztok !

Szeretnék egy távoli gépről http-n lemásolni egy JAR fájlt.
Sajnos webem még nincs, de itt van nálam a kék java könyv.
2 féle képpen próbáltam.

URL url = new URL(http://IPCIM/progi.jar);
URLConnection conn = url.openConnection();
InputStream inp = conn.getInputStream();

azután 1 BufferedReader segitségévél végimentem az inputstream-en és ezt betettem egy létrehozott üres jar fájlba.
Szépen átment, de a jar-t nem tudom elinditani.
java -jar progi.jar kimenete:
invalid or corrupt jar file

egy sima TXT-vel kipróbálva pedig működik

A könyv még emlitit a JarURLConnection -t is.
Azokra mond példát, hogy egy benne lévő class-t hogyan tudok elérni, de én le szeretném másolni.
Ha simán hivatkozom a jar-ra nem megy:

URL url = new URL(http://IPCIM/progi.jar);
JarURLConnection jC = (JarURLConnection)url.openConnection();
inp = jC.getInputStream();

ez sajnos IOException-t okoz:

java.io.IOException: no entry name specified
        at sun.net.www.protocol.jar.JarURLConnection.getInputStream(JarURLConnection.java:129)

lehet ezzel a JarURLConnection objektumal vagy mással az egész JAR fájlt átmásolni?

előre is köszönöm !

üdv, MV