[Java lista] jar masolasa

Laszlo.Marai at nokia.com Laszlo.Marai at nokia.com
2007. Feb. 8., Cs, 15:34:36 CET

  Hali!

> Szeretnék egy távoli gépről http-n lemásolni egy JAR fájlt.
> Sajnos webem még nincs, de itt van nálam a kék java könyv.
> 2 féle képpen próbáltam.

> azután 1 BufferedReader segitségévél végimentem az inputstream-

Itt a hiba. A Reader/Writer paros szoveges adat kezelesere valo. A beolvasott
adaton mindenfele transzformaciot vegez(het), pl. ujsor karaktert
kiszedheti (readLine() ugye), kovertalhatja, plusz a megadott (vagy
alapertelmezett) kodolasbol unicode-ba (UCS-16 asszem) fog transzformalni.

Neked a BufferedInputStream kell.

  Ba'ly,
    Atleta