[Java lista] j2ee socket server

Tamás Cservenák t.cservenak at gmail.com
2007. Feb. 8., Cs, 19:51:17 CET

Miert akarsz magadnak problemat?

A logikat siman megoldhatod POJO-kban is! Sot, ajanlatos a "tavaszi
fuvallat" ota igy gondolkodnod, tehat az EJB kornyezet nem fog
nyujtani szamodra semmi olyasmit ami a Spring nem tud.

Viszont a Spring-es megoldas lefele is skalazhato lesz (ami nem art
azok alapjan amit eddig olvastam).

Tovabba, ha mar Spring, akkor Duna, pontosabban Danube. Ez pont az
amit keresel sztem. J2SE kornyezetben (tehat csak JRE kell neki, nem
valami bazi J2EE container meg 1 Gig RAM) is eletkepes megoldas:

http://www.abstracthorizon.org/danube/

Udv,
~t~