[Java lista] program restart

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Feb. 9., P, 13:27:17 CET

> Nem tudom egyáltalán lehet-e ilyet, de szeretnék egy
> programból úgy elinditani egy másikat, hogy az inditó
> programból utána kilépek.

> Csináltam 1 próbát.
> 1db gomb van 1 frame-n, gombnyomásra nyit 1 uj JFrame-t
> (másik osztály tehát teljesen külön van) Után System.exit(-1)
> persze ez viszi magával azt a frame-t is amit nyitottam.
> Nem elég csak setVisible(false)-val eltüntetni.

Hát ha jól értem, amit akarsz, akkor az indító frame-en a másik frame elindítása (setVisible(true)) után használd a dispose() műveletet.

A System.exit() lelövi a VM-et. A dispose csak akkor lövi le, ha nincs több UI-peer-rel rendelkező frame. Szóval ha az utolsó frame is dispose-ol, akkor a VM leállHAT. (MAY terminate).

Üdvözlettel,

Iván