[Java lista] ket alap kerdes

Fisha fisha at freemail.hu
2007. Feb. 14., Sze, 10:37:51 CET

Hello!

Koszi. En igazabol azt nem ertem, hogy ha letezik olyan allapota a
floatnak, ami pontosan 2.36-nak latszik, es letezik ilyen allapota a
double-nek is (1. es 3. eset), akkor mi tortenik a konvertalasnal,
ami miatt pontatlan lesz az abrazolas a 2. esetben.

Fisha                            mailto:fisha at freemail.hu

u.i.:
a linkedet meg csak atfutottam, szoval ha abban van erre valasz, akkor
bocsi.