[Java lista] viszontazonositas

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Feb. 14., Sze, 15:52:23 CET

Hello

nekem nemrégiben volt 1 hasonló problémám, remélem segithet neked is:

a szerver kulcsát internet explorer segitéségvel exportáltam
majd megadtam a fájlt a kódban igy:
System.setProperty( "javax.net.ssl.trustStore" , "kulcs");
bár én nem pont ezt az exception-t kaptam

elötte én is próbáltam importálni, de hiába
végül ez volt a megoldás

üdv,

MV