[Java lista] nem is annyira off: IE cache controll

Zidarics Zoltan zamek at vili.pmmf.hu
2007. Feb. 15., Cs, 14:57:16 CET

Hello,
Azt hittem, javascript/IE problema, de sajnos IE specifikus.
FCKeditorral probalok upload-olni, firefox/mozilla alatt tokeletesen
mukodik. Ellenben, ez a m.........a, IE nem frissit, miutan sikeresen
feltoltottem a file-t.

Rajottem, hogy az a baja, hogy az elozoleg xml-ben lekuldott directory
listat cache-eli es amikor a javascript detektalta a sikeres
feltoltest, hiaba probalja ujra lekerni az uj directory tartalmat ez
a b...i IE lenyeli es cache-bol adja a regit tartalmat.
Raadasul verziofuggo, win2k IE6.2800-ig nincs ilyen baj, az folott
van, xp, IE7-nel az egyik ugyan olyan verzioszamu jol csinalja, a
masik nem :(

Amikor lekuldom az xml tartalmat, beallitom a kovetkezo header
flageket:

response.addHeader("Expires","Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT");
response.addHeader("Cache-Control", "private");
response.addHeader("Cache-Control","no-store, no-cache,
must-revalidate");
response.addHeader("Cache-Control", "post-check=0, pre-check=0");
response.addHeader("Pragma", "no-cache");
response.addHeader("Keep-Alive", "timeout=15, max=99");
response.addHeader("Connection", "Keep-Alive");

Ezt ugy talaltam ki, hogy  ngrep-pel figyeltem az fckeditor.net
demojat.
Ez sokat segitett, de meg mindig van olyan mocs......a IE amelyik nem
frissit :(

Mit tapasztaltatok hogy lehet ezt a k....a IE-t raszedni a cache
torlesere?

a ... egy szaftos karomkodast takar :)

--
udv,