[Java lista] Spring Struts Action getResources NullPointerException

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Feb. 18., V, 18:55:01 CET

Szia,

köszi, nem itt van a hiba, mert a Form-ból nekem is megy az elérés. A
baj, hogy az Action-ben nem. Mivel az Action-t a Spring példányosítja,
ezért gondolom, hogy valamit nem úgy tesz, ahogy kéne. Ráadásul nekem
csak egy servlet-em van, a context init listenerben van. Esetleg, ha
áldoznál rá még 1-2 percet, és megnéznéd, hogy Action-ből megy-e a
getServlet().

Köszi!

Viczi