[Java lista] Generic type paraméter osztálya

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Feb. 24., Szo, 20:17:11 CET

Szia,

ajánlom az osztály kiemelése, esetleg utána az üres objektum
bevezetése refaktoringot. Extract Class, Introduce Null Object.
http://www.refactoring.com/catalog/
Azaz csinálj belőle saját osztályt, és tárold külön, hogy milyen
típusú a változó, jobb híján. Ha null esetén máshogy működik,
származtasd le, és abban valósítsd meg a működést.

Viczi