[Java lista] user_idle_time

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Feb. 26., H, 10:01:59 CET

Sziasztok !

Szeretném egy programban figyelni, hogy a user mennyi ideje idle.
Utánakeresgéltem a neten és oda jutottam, hogy a JDIC project-ben van ilyesmi.
JDIC/Incubator -ban van egy Systeminfo csomag, amiben van olyan megvalósitás, amivel le lehet ezt kérdezni.
Viszont a JDIC (mellesleg nagyon lassú) weboldalán a letöltésekben a Systeminfo alatt nem volt semmi.
Arról viszont nem találtam infót, hogy esetleg áthelyezték vagy beszüntették ezt az egészet vagy valami..

Igy megkérdezném, hogy tud-e valaki erről a projectről (azonbelül is a Systeminfo-ról) valamit?
Illetve kinálkozik-e más lehetőség, amivel meg tudom nézni, hogy a felhasználó mennyi ideje nem mozgatta az egeret vagy nyomott le billentyűt ?

Előre is köszönöm.

üdv, MV