[Java lista] jdeveloper saját dialog

Olaj Péter polaj at iqs.hu
2007. Feb. 26., H, 15:12:31 CET

Sziasztok!

Származtattam a JDialog-ból egy saját dialog osztályt, néhány
függvénnyel való kibővítés céljából. Netbeans alatt szépen tudom
használni (saját template), viszont JDeveloper alatt nem sikerül. A
saját dialog benne van egy .jar fájlban, ebből csináltam egy User
Library-t a JDev-ben, ekkor ha azt mondom, hogy new Dialog, akkor a
Browse gombbal ki is tudom választani, le is generálja azt a kódot, amit
kell, viszont a GUI editor nem hajlandó megjelenni, hiába kattintok át a
Design fülre, csak egy kis szürke kocka látszik nagy fehér alapon. Tudja
valaki, hogy mit rontok el, vagy mit kellene még beállítani?

Péter