[Java lista] exception gond

Laja laja at freemail.hu
2007. Jan. 2., K, 11:02:57 CET

Hali!

> Miert van a catch() agban is super() hivas? Onnan egy bazinagy
> halalexceptiont kene dobni, nem lenyelni es ugy tenni, mintha minden
> rendben lenne.

Azon meggondolásból, hogy akkor is jelenjen meg a mező, csak nem lesz
rajta formátum megkötés... (Persze logban jelzi a dolgot, csak hát
erősen lecsupaszított példát írtam csak a listara. A valodi osztalyban
ezerszer több dolog van, de a problémám lényegéhez enyi is elég volt :)
Egyébként meg reális esély sincs az exceptionre, hisz fix formátumot
használok, ami ha a teszt alatt jó, akkor a továbbiakban ugyan mikor
váltani ki kivételt?

Ettől viszont a problémám sajna még nem oldódott meg...
Arra nincs valakinek jótanácsa???

Laja