[Java lista] (nincs tárgy)

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Jan. 4., Cs, 16:51:12 CET

csak annyi, hogy a gyermek itt elég sok mindent csinálezért külön szállon fut aztán megállitom ugye és ekkor belehivok a szűlőbe a szülő egy metódusábaitt állitom át a label text-etellenőrzés képpen átállitás után le is kérem getText és jót ad visszasőt netbeans-ben watch-be is beletettem és ott is látni, hogy átállitodik a textegyszerűen a szülőn a frame-n nem látszikegyébként mást sem tudok igy csinálni: pl nem tudok egyszerűen setEnabled(false)-val letiltani 1 gombot...mintha hiába állitanám meg a szállat és nem jönne ki belőlepedig null-ra állitom és a netbeans is kiirja, hogy "thread stopped"...-- Eredeti üzenet --Feladó: Zsombor <gzsombor at gmail.com>Címzett: javalist at javagrund.huMásolat: Elküldve: 16:40Téma: Re: [Java lista] (nincs tárgy)On 1/4/07, Maglódszki Viktor <bocios at citromail.hu> wrote: esetleg annak köze lehet a dologhoz hogy a gyermekben szál is fut?de persze megállitom meg mindenszóval megállitom a szállatés belehivok a szülőbe, hogy változtasson a status nevű label-on de a szülő form-on nem látszik az eredmény Hő? Nem értem mi az hogy a gyermekben szál is fut, illetve hogy a szálat megállítod. Amennyiben nem közvetlenül az esemény kezelő szálból állítgatod az értéket, akkor  SwingUtilities.invokeLater -t ajánlom használni. Persze kód nélkül nehéz eldönteni, én még arra gyanakodnék, hogy mondjuk a gyerek frame nem rakja ki a szülő labeljét, hanem ugyanolyan névvel létrehoz egy sajátot ... vagy ki tudja. üdv Zs _______________________________________________ Javalist mailing list Javalist at javagrund.hu http://javagrund.hu/mailman/listinfo/javalist

Hírkereső TOP50 hír - Bulvárhírek, sztárpletykák és a nap történései itt: KLIKK IDE! - http://www.hirkereso.hu/top50