[Java lista] (nincs tárgy)

Zsombor gzsombor at gmail.com
2007. Jan. 4., Cs, 17:17:04 CET

On 1/4/07, MaglĂłdszki Viktor <bocios at citromail.hu> wrote:

> lényeges részek:
> main (jframe)
> connect (extends main)
> ConnThread (extends connect Ă©s implements Runnable)
>
> main-on van a label (state)
> connect-en 1 gomb -> elinditja a ConnThread-ot (1 processmonitorral) soap
> kapcsolódás
> ha lezajlott akkor leallitja a szallat
> mivel van neki sajat Thread szal; ezt null-ra allitom (tehát van saját
> stop metĂłdusom)
> ha ez kész jelzi, hogy sikeres-e a kapcsolódás azzal, hogy belehiv a
> szülőbe vagyis a connect-be
> [...]
Minek ez a bonyolult hierarchia? Lefogadom egy bambiba, hogy ott szĂşrod el,
hogy van a látható ablakod, ami main tipusu, és amikor megnyomod a gombot,
akkor létrehozol egy ConnThread-objektumot - ami valójában szintén egy
ablak, csak nem látható, és utána azon próbálsz meg módosítgatni. Ami azért
elég vicces, valljuk be :)

Zs