[Java lista] (nincs tárgy)

Zsombor gzsombor at gmail.com
2007. Jan. 4., Cs, 18:07:47 CET

On 1/4/07, MaglĂłdszki Viktor <bocios at citromail.hu> wrote:

> a main létrehoz 1 connect ablakot ahol bekérek ezt-azt
> aztán az létrehozza a thread-ot ami nem ablak (persze valahol az is frame
> mivel amiből öröklődik az frame)
> na most tutira nem hoztam ezen az ablakon létre ujat hanem a látható main
> metódusait hivva szeretném azt ott lévőt átirtni
> persze lehet, hogy ez igy xar meg minden
> de ha valaki tudja hogyan illik ezt csinálni akkor ha leirná részletesen
> nagyon megköszönném
> előre is kösz

Továbbra sem értem teljesen, hogy mit csinálsz. De ha ezt teszed a connect
ablak kódjában, hogy: new ConnThread(...).start() és a ConnThread kódjában
olyat irsz, hogy this.setLabelText(...) akkor az van amit mondtam.
 1, ezek objektum példányok és a metódusok nem csak úgy lebegnek a
levegőben, hogy tetszés szerint hivogasd illetve örököltesd őket.
 2, mivel objektum példányok, akkor ezek szerint amit csinálsz, hogy
létrejön egy "ConnectFrame" tipusu példány, s késöbb egy ConnectThread
tipusut is. Ami két különbőző dolog. A ConnectThread persze nem látszik. De
ha meghivnál rá - pont ahol létrehozod - egy setVisible(true)-t, akkor
meglepődve tapasztalnád, hogy egy újabb ablak tünik fel a monitorodon, ahol
a labelek szépen frissülnek :)
 3, a megoldás meg, elfelejted, hogy minden osztály össze vissza örököl
minden marhaságot amit az életben megirtál, hanem a ConnectThread-nek átadni
a ConnectFrame példányt és azon hivogatni a metódusokat.

ĂĽdv
 Zs