[Java lista] szalkezeles

biziclop biziclop at gmail.com
2007. Jan. 4., Cs, 23:02:09 CET

Spot on, egy apro, de durva tevedest leszamitvA: az interrupt() hivasa
teljesen normalis es helyes modja annak, hogy kivulrol jelezd egy
szalnak, hogy ideje leallni.

Ilyenkor ugye nem tortenik semmi drasztikus, csak a legkozelebbi
sleep() vagy wait() hivas InterruptedException-nel ter vissza, amit
megfeleloen le illik kezelni, es egy return-nel elhagyni a run()
metodust, amint te is irtad.

lsp