[Java lista] JTable gomb hozzadasa

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Jan. 8., H, 14:12:12 CET

> na igen látom, hogy az object tipus is csak a string értékét
> irja ki az object-nek de az oldalon nem találtam olyan példát
> ahol nem alap cuccokat adtak hozzá (boolean, integer..) azért
> gondolom valahogyan hozzá tudom adni a buttont is vagy nem ?

Nem tudom, miről beszélsz. Bármilyen Object leszármazottat (vagyis bármit) hozzáadhatsz. Lényeg, hogy a renderer legyen képes megjeleníteni. Ott van az is ezen az oldalon, hogy melyik eseményt mihez kell hozzáadni, hogy meg is kapd. A gombot Neked kell majd működtetned, ha a szokásos egy kattintással akarod használni. Másként fogalmazva, elfogod a kattintás eseményt (pl. list selection event), és meghívod a gomb "doClick"-jét. A "látványt" (benyomódik és kiengedődik) szintén Neked kell megoldanod; mondjuk a megnyomás setValueAt-et okoz, amit jól felüldefiniálsz, és meghívod benne a fireTableCellUpdate-et, a renderered pedig megoldja a látványváltozást... Készíthetsz custom editor-t is, ha ez segít hozzá a célodhoz...

Szóval nem tudom értelmezni, mi az, hogy "hozzá tudom adni a button-t". Annyi gombod lenne, ahány sor a táblában? Gondolom, nem ezt akarnád...

Üdvözlettel,

Iván "The Terrible" KETLER