[Java lista] Top 10 újdonság a Java SE 6-ban

Póta Szabolcs pota at irt.vein.hu
2007. Jan. 8., H, 18:07:22 CET

Szia!

Én próbálgattam egy viszonylag nagy (sok komponenses)GUI alkalmazást és
eddig két dolgot tapasztaltam. Egyrészt az alkalmazás érezhetőbben
gyorsabban indult el, másrészt valóban nem tapasztaltam, hogy
újrarajzoláskor kiszürkülne az ablak (1.5-el pl. induláskor egy pillanatra
az egész frame szürke, 1.6-nál nem). Az hogy futás közben mennyivel lett
gyorsabb, azt így egy egyszerű próbálgatással nem nagyon tudtam megítélni.

Szabolcs