[Java lista] wicket, jetty, databinder kerdesek

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2007. Jan. 9., K, 13:55:07 CET

On 1/9/07, Zsombor <gzsombor at gmail.com> wrote:
> Ez alapján arra gyanakszom, hogy egy GNU-s VM-et próbálsz meg használni, ami
> még nem teljesen támogatja az 1.5ös osztályokat, újdonságokat.

Igen, erre es az @Override problemara is az lett a megoldas, hogy csak
a JDKt hasznaltam 5.0t, runtimenak valami maradadek 1.4 -et talalt
maganak az eclipse.
Bealiitiottam, azota jo mindketto, sot, valoban tizedmasodpercek alatt
renderelodnek a wicket-examples oldalai.

Egy kis odafigyelessel tenyleg a reklamozott modon, pikk-pakk el lehet
indulni, de nem ez az egyetlen pont a kis pilotomban, ahol nagyon el
lehet hasalni.

Koszonom  valaszokat!

Szokoli Gabor