[Java lista] HTML feldolgozás

Vig Balázs balazs.vig at dataexplorer.hu
2007. Jan. 16., K, 09:41:16 CET

Sziasztok!

Webről letöltött oldalakat kellene feldolgoznom, és úgy gondoltam, hogy erre a legjobb megoldás az lenne, ha egy fa-szerkezetben tudnám kezelni. Mielőtt nekiláttam volna egy parsert írni eszembe jutott, hogy a HTML talán XML kompatibilis. Kicsit utánaolvasva igazolva láttam a teóriát, ezért egy XML parsert ráeresztettem a minta oldalakra.

Sajnos az minden esetben elhasalt.

A kérdés az volna: Eleve hamvába holt ötlet? Vagy csak rossz utilt használok? Van erről valakinek tapasztalata?

Üdv:
VigB