[Java lista] HTML feldolgozás

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2007. Jan. 16., K, 09:54:31 CET

Az XHTML nyugszik xml alapokon, de az, hogy xml parserrel szeded fel,
nem egy szerencses otlet, mert az emberek valamiert ockodnak attol, hogy
  szabvanyos oldalakat keszitsenek. Ha a content-type
application/xml+xhtml, akkor viszont van ra esely, hogy az xml parserrel
felszedheto legyen.

Legjobban akkor jarsz, ha keresel egy jobb fajta html parsert, es azt
hasznalod. De talan meg irni se lenne tul nehez egy egyszerubbet.

P.