[Java lista] kicsit off javascript treemenu

Zidarics Zoltan zamek at vili.pmmf.hu
2007. Jan. 17., Sze, 16:38:52 CET

Hello,

Bocs, az off-ert de a vegen lesz koze a Javahoz :)

Szuksegem lenne egy tree menu megjelenitore javascriptben. Eddig hasznaltam
egyet, de a mocs ..... itt egy hosszu karomkodas ... IE 6 alatt nem mukodik
rendesen! Egy napja szivok mar es a t at m tele van! Ez miatt all egy melo, a
megrendelo meg persze IE-only, raadasul nem fizetos, hanem egyetemi melo :(

Az adatokat Java servlettel allitom elo, a formatummal majd megbirkozom. A
lenyeg, hogy ha mar kirajzolta  a fastrukturat, akkor egy script-bol egy
tetszoleges elemet ki tudjak nyitni programozottan. Amiket eddig neztem:
coolJsTree, tigra (nagyon jok, de csak a fizetos verzioik tudnak kivulrol
nyitast)

koszi,
-
Zoltan Zidarics