[Java lista] ssl

Robert Elek robymus at cprogramming.hu
2007. Jan. 18., Cs, 09:48:06 CET

Szia,

Itt ez a kis varázslat, hogy a kliens elfogadjon minden serverside
certet (https-nél, ha sima sslsocketed van, akkor az is hasonlóan..)
Az első felétől elfogadja a nem ismerteket, a második felétől azokat is,
amelyekben a host mező nem korrekt.

Sok sikert,

Robi

(importok és az exception handler önálló feladat)

        TrustManager[] trustAllCerts = new TrustManager[]{
            new X509TrustManager() {
                public java.security.cert.X509Certificate[]
getAcceptedIssuers() {
                    return null;
                }
                public void
checkClientTrusted(java.security.cert.X509Certificate[] certs, String
authType) {
                }
                public void
checkServerTrusted(java.security.cert.X509Certificate[] certs, String
authType) {
                }
            }
        };

        try {
            SSLContext sc = SSLContext.getInstance("SSL");
            sc.init(null, trustAllCerts, new java.security.SecureRandom());

HttpsURLConnection.setDefaultSSLSocketFactory(sc.getSocketFactory());
        } catch (Exception e) {
             // ....
        }

        HostnameVerifier hv = new HostnameVerifier() {
            public boolean verify(String hostname, SSLSession session) {
                return true;
            }
        };

        HttpsURLConnection.setDefaultHostnameVerifier(hv);