[Java lista] SE2ME

Jozsef Tabanyi joco at kac.duf.hu
2007. Jan. 18., Cs, 15:02:10 CET

Szia,

Ha az adott VM tamogatja a JSR-209-et:
http://java.sun.com/javame/reference/apis/jsr209/

akkor van ra egy kis eselyed, hogy megtarthatod a
Swing-es GUI-t.

Kulonben vagy be kell erned az LCDUI csomag:
http://java.sun.com/javame/reference/apis/jsr118/javax/microedition/lcdui/package-summary.html
nyujtotta lehetosegekkel, vagy sajat GUI konyvtarat kell irnod.

joco

Jozsef Tabanyi
mailto:jozsef at tabanyi.hu
http://www.tabanyi.hu