[Java lista] gui

Tapodi Zoltan tapodiz at freemail.hu
2007. Jan. 18., Cs, 16:26:22 CET

Helló!

Csak egy öttlet:
1. ha egy példány van a rendererből, akkor mindig az
utoljára beállított színt használja a rajzoláshoz
2. csak azok a részek rajzolódnak újra, ami "piszkos" lett,
ha teheti, akkor csak "képként" átmásolja a még használható
részeket az új területre

Üdv: Zoli

Maglódszki Viktor <bocios at citromail.hu> írta:

> sziasztok !van a főablakom (JFrame) rajta 1 JTablevan 1
osztály 1 külön szál amit gombnyomásra meghivokez tölti fel
a táblát alapból ez teljesen jól működik feltölti a táblát
rendesenviszont a tábla sorainak szinék dinamikusan
változtatom saját renderer-ela gond a következő:amikor megy
a tábla az aktuális sor kiirásakor egy pillantra látni is
hogy milyen szinűnek kellene lennie, mire feltöltődik a
tábla a következő hibák vannak:1. sokszor a szinek
összevissza vannak. nem 1 sor hanem oszlop szines, vagyis
nem szines, vagy nem olyan stb...2. függetlenül adtól hogy
hogyan szineződött ki a tábla ha rányitok 1 frame-t egy
másik gomb megnyomásával akkor az utolsó sor szinével
teljesen átszinezi a táblát ráadásul csak ott ahol elhuzom
rajta az ablakor, alatt más szinű lesz de csak annyi
amennyire ráment az ablak3. ha szinezés közben (vagy épp
után) a scrollbar-t mozgatom fel-le akkor az éppen aktuális
szinnel (vagy a legutolsóval ha feltöltés végén csinálom)
elszinezi a táblátpl lehuzom a scrollt felmegy 5 sor
visszahuzom azoknak el is romlott a szinetehát retenetes az
egészde mégis hol rontom el?amire gondoltam:a szál
ugyanazzal a táblával dolgozik ami kint van tehát át van
neki adva épp ezért látni is ahogy soronként töltödiknem
lehet hogy ez helyett külön táblát kellene létrehoznom a
szálbanfeltölteni, visszaadni főablaknak, és azt
megjeleniteni ?bármilyen ötletet szivesen várok,
kipróbálom.köszi

> MÁR  MOST  GONDOLJ  A  NYÁRRA!
> Horvátországi szállások First Minute akcióban az
adriatica.net-nél!
> Részletekért klikk ide!

Utasbiztosítás - Online szerződéskötés és fizetés, azonnali kötvényküldés e-mailben!
http://www.biztositas.hu/origo/utas