[Java lista] SE2ME

Koller Pál koller.pal at novohost.hu
2007. Jan. 19., P, 09:20:59 CET

HAII!

> Van egy progim ami SWING-et használ és most normál gépen megy SE-vel.
> Ugy néz ki ezt a progit át kell raknom PDA-ra (Windows Mobile x).

> Kérdezném, ha valaki szenvedett már ilyennel, mik a tapasztalatok? Van

> esély a teljes ujraíráson kívül?

> Gondolom van ilyesmire java, csak nyilván ME, azt viszont egyáltalán
nem
> ismerem, nem is láttam még soha (telefonomban sincs). Szal tanácsokat
> meg elindulási pontokat kérnék.

Sok-sok szop at st fog ez neked okozni.
Nézd meg ezt a lapot.

http://www.comp.lancs.ac.uk/computing/users/fittond/ppcjava.html

Meg ezt is

http://www2s.biglobe.ne.jp/~dat/java/project/jvm/index_en.html

No az a tapasztalatom, hogy nem igazán működik ez a dolog. Nem mindet
próbáltam ki. A sun nem gyárt a konkurens opr-re jvm-et. (ők mondták)
Mindegyiknek van valami defektje. A japán cucc-cal jutottam el a
legtovább. De annál is sokszor "stream vesion mismatch"-ba akadtam. A
primitiv típusokat és a stringget jól streameli. Az adatbáziselérést
csak rmi-vel tudtam összehozni. Ugyanis ezek a jvm-ek csak 1.2-es
esetleg 1.3-as sun jvm-mel kompatibilisek. Van egypár jvm amit ki sem
probáltam mert csak sajat komponenscsomaggal működött. Ja és a memmória.
Nekem 64MB RAM van  PDA-mban, de std beállításokkal a jvm az második
ablak után eldurrant (not enought mem :-@). Egy kis tupirozással
továbbjutottam. De most a project éppen suspend állapotban van.

Azért kíváncsi vagyok az eredményekre. Írj.

No csákény
bigbit