[Java lista] thread

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Jan. 19., P, 14:49:46 CET

van 1 szállam tölti a táblát -> ok (nem most nem a tábláról fogok kérdezni) :)bizonyos esemény hatására (nem gombnyomás, nem tudni előre mikor 1 timer fut és az csekkol valamit és ha ugy adódik akkor bekövetkezik az esemény)az eseménynek kb az a dolga hogy az álta (máshonnan) beszedett adatokat ugyanabba a táblába beletegyetöltöm a táblát és hopp jön az eseményemna ekkor ugye fut a töltő és hopsz bejön az esemény aki megint töltenea program el is szál...miért?amit eddig próbáltam:a táblázat töltő metódust synchronized-be tettem de hiába

MÁR  MOST  GONDOLJ  A  NYÁRRA!
Horvátországi szállások First Minute akcióban az adriatica.net-nél!
Részletekért klikk ide!