[Java lista] thread

Ormándi Róbert ormandi.robert at gmail.com
2007. Jan. 19., P, 15:03:57 CET

Hi!

Ha jól értem töltessz egy táblázatot egy szálból folyamatosan és egy
másik szálból bizonyos esemény hatására. Ezesetben mindkét szálban van
egy-egy olyan metódus ami a táblázat bizonyos indexekkel adott
poziciójára beír egy értéket. Mindkét szálban legyen az említett tábla
töltő metódus syncronized.

Többet forráskód részlet és az "a program el is szál..."-nál egy kicsit
részletesebb leírás ismeretében (kivétel jön? (stack trace), vagy csak
holtpont alakul ki?)

Rob