[Java lista] swing dialog meretenek automatizalasa

Zidarics Zoltan zamek at vili.pmmf.hu
2007. Jan. 21., V, 20:26:52 CET

hello,

2007. január 21. 18.47 dátummal Zsombor ezt írta:

> De igen. Padding-on és egymáshoz képesti relativ távolságon kivül sok mást
> nem lenne szabad beállítanod. S akkor szokott müködni a dolog :)
Igy kezdtem. Meg meretet sem allitottam, es erre 0x0 lett :(

egyszeru dialog (BorderLayout), benne ket masik panel (NORTH,SOUTH).
A felsoben az elemek, az alsoban ket gomb (OK,Cancel)
Midketto GridbagLayout. Minden elemnek csak az inset parametereit allitgatom,
meretet sehol sem. Eclipse Visual Editorral csinaltam.

En is orulnek, ha nem kellene meretet allitani, de eddig nem jott ossze.
Mit rontok el?

koszi,
--
Zoltan Zidarics programmer