[Java lista] thread

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Jan. 22., H, 09:18:44 CET

Ember, tedd már ki az írásjeleket! Most vegyük csak ezt:

Eredeti:

> ha valaki nem ért valami plz legalább idézze mit nem szivesen
> mellékelek forrást is de akkor meg az lesz a gond hogy hosszú
> a levél..

Egyik olvasata:

> ha valaki nem ért valami plz legalább idézze mit

> nem szivesen
> mellékelek forrást is de akkor meg az lesz a gond hogy hosszú
> a levél..

Másik olvasata:

> ha valaki nem ért valami plz legalább idézze mit nem

> szivesen
> mellékelek forrást is de akkor meg az lesz a gond hogy hosszú
> a levél..

Persze, most éppen némi értelmezgetés után értem, hogy a másodikat szándékoztad mondani. Amikor viszont az általad félig értett dolgokról beszélsz, vagyis eleve rosszul írod le, mi is a problémád, akkor nem feltétlenül fogja bárki is az általad leírni vélt jelentését kihámozni.

Ugyanis a fenti első mondatod is hiányos (anyanyelvünk tudorai szerint az ilyen mondatokban általában helyes, ha megismételjük az igét a végén, valahogy így: "ha valaki nem ért valamit, legalább idézze, mit nem ért").

Egyébként is, ha lusta vagy értelmes mondatokban fogalmazni és kitenni az írásjeleket, akkor ne csodálkozz, ha egy idő után mások meg lusták lesznek válaszolgatni... A kissé arrogánsnak tűnő, bár némileg udvariasabban fogalmazott "most mit ugatsz, aki akarja, megérti" lényeget tartalmazó válaszokról már nem is beszélve...

Üdv,

Iván