[Java lista] flush()

Zoltan Mozes Zoltan_Mozes at epam.com
2007. Jan. 23., K, 14:57:23 CET

Figyu, ezt enm így kell megoldani, hanem AJAX technikával.

Pont erre való.

Keress rá a wikipedia-ban az AJAX-ra első körben, aztán

http://www.w3schools.com/ajax/ajax_intro.asp

Pnotosan erre (is) való, tehát amíg a servlet dolgozik, meg lehet oldani hogy az oldalon mondjuk t időnként meghívódjon egy metódus (eddig még semmi ajax) ami behív a servletbe xmlhttprequest ojjektum segítségével (lásd tutorial) és a servlet valamit visszamagyaráz (mondjuk visszaküld egy "hátralévő idő/százalék" adatot, amt utána ismét javascript segítségével valahogy megjelenítesz, progress bar, vagy bármió lesz neked.

amivel te prbálkozol az a http "pushing" ami asszem még nem lett standardizálva.

AJAX a te barátod.

Pár tutorial és menni fog.

Ha kell, elküldöm a saját dummy AJAX példámat amin én anno megtanultam hogy is műxik ez.

szia

Best Regards,
Zoltán Mózes

EPAM Systems
Budapest office, Hungary (GMT+1)

Office phone:        +36 (1) 327-74-XX
Office fax:            +36 (1) 327-74-20
Mobile phone:       +36 (20) XXX-XXX
E-mail:                 Zoltan_Mozes at epam.com <mailto:Zoltan_Mozes at epam.com>

http://www.epam.com <http://www.epam.com>

CONFIDENTIALITY CAUTION AND DISCLAIMER
This message is intended only for the use of the individual(s) or entity(ies) to which it is addressed and contains information that is legally privileged and confidential. If you are not the intended recipient, or the person responsible for delivering the message to the intended recipient, you are hereby notified that any dissemination, distribution or copying of this communication is strictly prohibited. All unintended recipients are obliged to delete this message and destroy any printed copies.