[Java lista] flush()

Laszlo.Marai at nokia.com Laszlo.Marai at nokia.com
2007. Jan. 23., K, 15:04:01 CET

  Hali!

> Olyat szeretnék egy webes alkalmazásban hogy amíg egy servlet
> sokáig dolgozik (pl. 5 perc) addig ír a kimenetre, és ez
> folyamatosan megjelenjen a web-böngészőben. Így próbáltam:

Ha megsem AJAXszal csinalod meg, akkor kihasznalhatod, hogy
a bongeszok igy mukodnek. A pl. port.hu hasznalja ezt a trukkot:
eloszor letol egy sima oldalt, amin az all, hogy az oldal
betoltese folyamatban, es ez az oldal ugrik refresh meta taggel
a tenyleges adatokat szolgaltato oldalra. Amig meg nem jelenik
az igazi adat, addig ezt az oldalt latod. Ed ide tehetsz akar
animalt GIFet, vagy javascriptbol folyamat kijelzot.
(Bar az 5 perc eleg sok, lehet, hogy ide tenyleg erdemes
inkabb AJAX-ot hasznalni.)

  Ba'ly,
    Atleta