[Java lista] manifest classpath

Stef stefhun at gmail.com
2007. Jan. 23., K, 22:31:25 CET

Sziasztok!

Keszitettem egy kis alkalmazast (J2SE 1.5), mely igenyel egy halom kulso
jar-t.
Egybe szeretnem gyurni, es egy nagy jar-t kesziteni, hogy ne kelljen minden
plusz file-t meg mellekelni, csak ez az egy eleg legyen, es egy "java -jar
valami.jar" paranccsal siman indithato legyen (wendoz dupla-kattintas).
Az eclipse-ben keszitettem egy MANIFEST.MF file-t, melyben ennyi van:
Manifest-Version: 1.0
Main-Class: org.radius.Main
Class-Path: lib/dom4j-1.6.1.jar... meg a tobbi...
Aztan keszitettem egy konfigot az eclipse-ben, hogy csomagolja ossze a
projektet (6 kattintas :-) ), es hasznalja az altalam elkeszitett MANIFEST
-et, ne keszitsen sajatot.
Elkeszult a valami.jar,  megneztem, es jo a tartalma, minden a helyen, a
manifest is (legalabb is Nekem ugy tunik).
A kulso jar-okat egy lib konyvtarba tettem, ez ugyanugy a "nagy" jar-ban is
ott van, es alatta minden plusz jar.
Azt olvastam, hogy a manifestben felsorolhatom, hogy milyen plusz  jar-ok
kellenek meg (classpath).
Megsem mukodik a dolog. Elszall a szokasos, NoClassDefFoundError-al, tehat
megsem latja/tudja a java, hogy a hianyzo osztalyokat a jar-ban levo lib-bol
vegye ki, hiaba soroltam fel a manifest-ben.
Esetleg Nekem kell gondoskodnom az osszes lib konyvtar alatt levo jar
"betolteserol"?

Keresgeltem a guglival, es ezt talaltam: http://one-jar.sourceforge.net/
allitolag a javat nem erdekli a manifest-ben levo konfig.

Mit kell tennem, hogy mukodjon az elkepzelesem? :-)
Hasznaljam az one-jar altal kinalt megoldast? Ez jelenleg nem akar menni,
mert vegig scanneli az osszes jar osszes class-jat, es mindet tolti be. Ez a
betoltes pedig marha lassu...

Stef
--------- következõ rész ---------