[Java lista] manifest classpath

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Jan. 23., K, 22:59:58 CET

Zsombor: ahá, logikus :) Kb olyan volt a kérdés, hogy miért nem
lehet(ett?) classpath-ban csillagot használni, meg miért nem lehet a
properties fájlban esetleg más karakterkódolást használni. :)

Stef: elkerülte ez a figyelmem: "A kulso jar-okat egy lib konyvtarba
tettem, ez ugyanugy a "nagy" jar-ban is ott van, es alatta minden
plusz jar." Na így tényleg Zsombornak van igaza, annak nem benne,
hanem mellette kell lennie.

Viczi