[Java lista] Stringből dátum

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2007. Jan. 24., Sze, 12:21:47 CET

Hi !

Például így:

  String str = "2007.01.24";
  SimpleDateFormat sdf = new SimpleDateFormat("yyyy.MM.dd");
  Date d = sdf.parse(str);

Joe

________________________________

Feladó: javalist-bounces at javagrund.hu meghatalmazó: Mester József
Küldve: 07-01-24, Sze 12:09
Címzett: javalist at javagrund.hu
Tárgy: [Java lista] Stringből dátum

Sziasztok

Megrendelő kérése, hogy weben akárhogyan be lehessen írni dátumokat.
Én persze rászorítom az usereket, hogy csak bizonyos formákban
vihessenek be adatot. Így keletkezik egy Stringem ami valójában dátum
lenne.

Hogyan tudok én ebből a Stringből dátumot csinálni?

Találtam már egy módszert de azt mondja, hogy deprecated... :-(

Olyat meg nem akarnék használni.

Józsi