[Java lista] Stringből dátum

Laszlo.Marai at nokia.com Laszlo.Marai at nokia.com
2007. Jan. 24., Sze, 13:40:59 CET

  Hali!

>lehet cserelni
>>

>sokkal egyszerűbb minden nem szám karaktert kitörölni, pl 20070103.
>esetleg ha két nem szám karakter között csak egy számjegy van,
>akkor egy 0-át elé lehet biggyeszteni.

Asszem ugyanarrol beszelunk. Hogy kiszeded, vagy lecsereled a nem
szam karamtereket, az szerintem a SimpleDateFormat-nak tok mindegy.
Mondjuk a lecsereles annyiban ad kenyelmesebb megoldast, hogy
ha megmarad valami elvalaszto karakter, akkor nem kell ket helyiertekre
kiegesziteni a napokat meg a honapokat, mert ugy is megeszi a SDF.

De azt kell leimplementalni, ami az adott kodernek konnyebb. Nekem a regexp
lenne szimpatikusabb, mert szepen deklarativan meg lehetne adni az
atalakitast.

  Ba'ly,
    Atleta