[Java lista] https - soap

Laszlo.Marai at nokia.com Laszlo.Marai at nokia.com
2007. Jan. 25., Cs, 12:58:32 CET

  Hali!

> Ez tök furi mert esküszöm h nem ilyen csunyán irtam le!

Itt latszanak a sortoresek, HTML formatumban jott at a level.
(Ami nem feltetlenul szerencses, mert egyszerubb a plaintext
levelekre valaszolgatni, plusz a kod is jobban nez ki valami
fix fonttal.)

> Xar ez a citromail vagy mi?
> a lényeg:
> https kapcsolat felépül
> viszont ha el akarok valamit (egy wsdl-t) érni a szerverről akkor:

Vagy a levelezoprogramja, vagy mindketto. Te viszont tovabbra sem vagy hajlando
normalisan tagolni a mondataidat. Annak ellenere sem, hogy most mar tudod,
van, akinek tok maskepp tordeli a levelezoje a szoveget, mint ahogy te
megirtad. Tudod: irasjelek, plusz, ahol kell nagybetu.

  Ba'ly,
    Atleta