[Java lista] GUI

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Jan. 29., H, 09:28:36 CET

Sziasztok !

Netbeans-ben csináltam egy felületet SWING-el.
A következő módon:
- proected jobb klikk new JFrame form..
- a felületen néhány JButton, meg JTable helyezkedik el (ezeket csak simán kitettem egérrel eligazitottam és ennyi)

a gondom akkor jelentkezik, ha egy másik gépen elinditom a JAR fájlt, amit automatikusan csinált a Netbeans.
java -jar program.jar igy inditom
minden a helyén van a felületen épp csak a gombok nem úgy működnek ahogyan kellene!
hiába klikk rá nem reagál vagyis nem csinálja azt amit netbeans-ben a mouseClicked eseményre leprogramoztam
(persze azon a gépen ahol csináltam ott működik!)
viszont azt fedeztem fel, hogy ha a jobb felső sarkába klikkelek akkor reagál
de persze ez igy nem állapot azon gépen úgy megy aztán lehet hogy egy másik gépen meg a jobb alsóba kell klikkelni ?
mit csinálok rosszul egyáltalán mit lehet rosszul csinálni ?
kirakom a button-t és ennyi...

üdv