[Java lista] Eclipse 3.3

Kristof Jozsa dyn at ond.vein.hu
2007. Júl. 2., H, 10:32:29 CEST

itt ubuntu feisty van es gyanusan a Mylin okozza (okozta) mindkettot..
mindenesetre vagy almodtam penteken vagy itt: http://www.eclipse.org/europa/
volt meg egy link amirol ezt: eclipse-jee-europa-linux-gtk.tar.gz szedtem le es
ezzel voltak a gondok. Lehuztam frissen egy wtp-all-in-one-t es most ugy fest
mukodik..

dyn