[Java lista] Unknown state or association field

Csaba Ragasits ragasits.csaba at gmail.com
2007. Júl. 2., H, 17:26:05 CEST

Hello,

Thx, a valaszokat!

Valojaban olyan lekerdezest szeretnek letrehozni, ahol csak az adott
felhasznalohoz tartozo feladatok jelennek meg.

Janos Cserep <cserepj at gmail.com> írta, 2007.07.02.:
> De szerintem jobban jarsz, ha f.felhasznalo = <felhasznaloojjektum> szintet
> kezded el hasznalni, es rabizod az ORM-re, hogy tudja, hogy mi a felhasznalo
> id-ja. Sokkal ojjektumorientaltabb lesz a program.

Rabiznam az ORM-re, de ezt hogyan lehet vele megcsinalni?

Gondoltam, hogy vegig megyek soronkent a tablan, majd csak a
megfeleloket adom tovabb a kliensenk, de ez nagyon fapados, ennek
biztosan van jobb megoldas...

Csaba