[Java lista] UDP datagram client

bognár attila attila at netalfa.hu
2007. Júl. 3., K, 13:30:05 CEST

Szia,

azt nem értem, hogy itt hol az UDP? A telnet TCP fölött működik, a
SocketChannel is az API alapján (még sose használtam).

(mellesleg elég bénának tűnik a terminológia:

DatagramChannel: A selectable channel for datagram-oriented sockets.
SocketChannel: A selectable channel for stream-oriented connecting sockets.

miért nem StreamChannel?)

üdv,

attila