[Java lista] OFF tárhely

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Júl. 10., K, 19:13:14 CEST

Sziasztok !

Tárhely picit bővebben:

Lehet féreérthető volt a dolog, ez a szerver nem lesz, hanem ez a
szerver jelenleg is él és virul.
1db php-s site fut rajta ami nem jelen nagy terhelést - a szerveren van
munin igy innen tudom, hogy mennyire terheli az adatbázist, procit stb ...
az, hogy mi fut rajta maradjon egyenlőre titok :)
aki nagyon kiváncsi irjon privit ...

az hogy mégis mikortól és mennyiért és mit adnék rajta ki az több
mindentől függ:
- előszőr is gondolom az egyértelmű hogy nem céges gép tehát nincs
számla nincs semmi tehát én, mint magánszemély adnék rajta ki tárhelyet
- az hogy mennyi arról fogalmam sincs annyira talán nem is függ az
emberek számától mivel több100 embernek úgysem adnám ki, nyilván jóval
olcsóbban lenne ez az egész mint ahogy azt szokták cégek

tehát ha van néhány ember mint ahogy most is kb 4 ember visszajelzett és
megtudhatom hogy kb kinek mi a terve akkor kitalálok valami árat és ha
mindenkinek megfelel akkor adok hozzáférést meg ami kell