[Java lista] [OFF] html táblák pozícionálása

Stef stefhun at gmail.com
2007. Júl. 13., P, 10:06:36 CEST

Szia,

Szerintem egy kiss css és javascript megteszi ezt együtt.
-------- valami.html --------- 8< -----------------
<head>
        @import "valami.css";
</head>
------- valami.css ---------- 8< -----------------
#negyzet1 {
position: absolute;
top: 50px;
left: 0px;
width: 50px;
height: 35px;
background: #9cf;
}
#negyzet2 {
position: absolute;
top: 50px;
left: 0px;
width: 50px;
height: 35px;
background: #9cf;
}

Az egymás fölé rakott dobozok között váltani pedig a következő hívásokkal
tudsz, 1-ről a kettőre:
document.getElementById('negyzet1').style.display='none';
document.getElementById('negyzet2').style.display='block';

Stef

u.i: szoljatok, ha hulyeseget irtam :-)