[Java lista] NetBeans + Maven + MavenIde + Spring + JPA + Hibernate

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Júl. 16., H, 23:50:41 CEST

Sziasztok,

kicsit kezd elegem lenni a fenti kombinációból, egy sor programozás,
három óra webezgetés. Az még hagyján, hogy pl. Hibernate 3.2.4-gyel
nem megy, csak az .sp1-gyel (mire rájöttem), de van még pár:

- A Maven és Mavenide állandóan kinyúl hálózatra, lassú, vár,
malmozik, mindig "checking for updates", unom, ki lehet kapcsolni?
- Tranzakciókezelés deklaratív módon, XML-ben és annotation-nel is
ugyanaz: az init-method nincs tranzakciós környezetben, ott nem tudok
semmit perzisztálni. Ötlet? Kezelhetem kézzel, de akkor mi értelme
van...
- Minden Tomcat indulás (mióta az Acegi is benne van):
java.lang.OutOfMemoryError: PermGen space, próbálkoztam a Netbeans
Server Manager-ében a -Xmx -Xms -XX:MaxPermSize kapcsolókkal, semmi,
feltételezem, mivel a Maven(IDE) indít Tomcat-et, az vághatja felül a
kapcsolókat
- Acegi-ben hogy lehet applicationContext-acegi-security.xml-ben
megadni egy URL-re, hogyha a megadott szerepkörök bármelyikével
rendelkezik a felhasználó, akkor elérhesse? (objectDefinitionSource)
Tapasztalatom szerint nálam vesszővel elválasztva ÉS logikai kapcsoló
van, és nem VAGY.

Bárminemű segítséget szívesen várok. Valakinek működik ez a kombináció
vagy részkombináció, kinek van tapasztalata? Csak falakba ütközöm...

Viczi